Friday, May 16, 2008

ENAM JAHANAM VERSI BARU



16 comments:

kamarul said...

ada orang yang masuk penjara kemudian keluar pun jadi hero. apa nak kisah yang hanya baru nak disiasat.

pirah lah said...

a..aa ya tak ye jugak yer! Setakat hari ni...memang Allah SWT dah gelapkan hati lu mamat kamarul, nak buat macam mana....lagikan soi lek hentam butuh org pun Melayu Amno sokong ...aku nak kata apa? Melayu amno macam lu nih lah mamak oiiii!

Aku ingat kalau soi lek tuth hang pun hang akan cakap...nak buat macamana, sebab dia pemimpin BN....

kamarul said...

cina tu mana main laki.. dia main amoi. yang main laki. Siapa Ek? ada gak org sokong dia.. Sebab sama sejenis dengan dia kot? eeee... takut la. geng suka sondol belakang. Jaga=jaga. Jangan tak Pandang Belakang.Ada Orang kat belakang

kamarul said...

sekadar mengingat :

http://www.youtube.com/watch?v=cId2bRE9c7I

tak kan ustaz nak bohong

pirah lah said...

kamu ni bodoh bapok kelas berapa hah?
Mung tak sedor ke dewa kamu MahaFiraun Mahadet tu dah ngaku yang masa dia berkuasa saja nak kenakan anwar. Dengan bangga dan gelak tawa uat pengumuman depan press ada dalam you tube lagi...

Ke mung ni memang Tuhan dan burakan hati dan mata? Lagipun Anwar dah didapati tak bersalah oleh mahkamah.

Puak2 Amno kata anwar hentam muka dia sendiri..last2 org gila bekas ketua polis bantai lu buat tak tau jer...

Tulah aku dah cakap org macam lu ni...kalau soi lek hentam butuh hang....pun buat tak tau gak...silap2 gi iring soi lek kat penamaan calon pulak....PIRAAAHHHH!

Pi korek lagilah hal yang strong sikit hang nak berdebat ngan aku kat sini...kalau setakat komen tak masuk akal tak yah lah org baca buat lawak jer mamat kamarul atartuk

kamarul said...

haha.. mu tgk video klip yang PAS edit memang lah dr mahathir kata cam tu sebab ayat dia dah kena edit.. berdosa besar buat fitnah dan bersubahat. cua mintak tok guru doa lagi supaya dibukakan mata dan hati mu. lagi satu dia dibebas atas tuduhan salah guna kuasa bukan homo. bab main belakang-belakang tetap salah. mu ni jambu dia ke? ada gambao tak? cun dan jambu ke? mana tau kot kot ada geng mana berkenan yang jambu nie. Sama spesis rupanya. PANAS PANAS.. MARI MARI BARANG BAIK. JAGA-JAGA PANDANG BELAKANG. ada orang ushar tu. gelek-gelek JAMBU

kamarul said...

Bagaimana ANWAR boleh diterima sebagai bakal Perdana Menteri??. Tahu kah kita bagaimana hubungan ANWAR dengan pelbagai individu dan NGO luar Negara? Tahukan kita bagaimana akrabnya hubungan ANWAR dengan WOLFOWITZ…– orang yang menghalalkan pembunuhan lebih sejuta rakyat IRAQ. Kita semua tahu bahawa WOLFOWITZ merupakan pengikut fahaman NEO CONSERVATIVE yang mendokong gerakan ISRAEL dalam menghancurkan negara- negara ISLAM. Dia lah juga yang telah membantu memberikan jawatan kepada ANWAR sebagai pensyarah di School of Advanced International Studies,Johns Hopkins University dan St. Anthony’s College, Oxford University. Kalaulah ANWAR tak bersetongkol dengannya , bagaimana mereka menjadi begitu akrab… sehinggakan WOLFOWITZ telah membuat penulisan dengan menyatakan bahawa ANWAR antara 100 manusia paling berpengaruh di dunia.

PAUL WOLFOWITZ merupakan bekas Presiden BANK DUNIA dan juga Bekas Wakil Sekretari Pertahanan USA di bawah Sekretari Pertahanan Donald Rumsfeld. Masa dialah berlakunya serangan USA ke atas IRAQ. Apa yang menarik mengenai PAUL WOLFORITZ ini ialah, dia merupakan pendokong utama PRO ISRAEL. ketua perang saraf perang keatas IRaq yang membunuh rakyat IRAQ. ....... AWAS PANDANG BELAKANG

kamarul said...

Sumber : Tranungkite
Antara Prinsip-prinsip perjuangan yang telah dibuang dalam PAS:

1.Negara Islam bukan lagi menjadi matlamat utama. Istilah Negara Islam sudah mula malu dan takut untuk disebutkan (kununnya tahaluf siyasi).
2.Perjuangan melaksanakan hukum-hukum Islam sudah mula dikesampingkan.
3.Pemimpin PAS lebih sibuk berpolitik daripada dakwah dan tarbiah.
4.Tarbiyyah ahli sudah terasa longgar. Usrah dipinggirkan dan tidak lagi menjadi keperluan. 5.Ukhuwwah Islam sudah mula hilang.
6.Kuasa dan pangkat telah mula menjadi rebutan.
7.Syakhsiyah Islam tidak lagi menjadi pakaian hidup. Bi'ah Solehah juga sudah mula menghilang. 8.Wehdatul Fikr tidak lagi kelihatan sesama sendiri.

Yang tinggal hanyalah retorik perjuangan yang tidak kemana! Yang kadangkala digunakan utk menggula-gulakan ahli semata2. Sedarlah... bahawa PAS sememangnya telah berubah!!

pirah lah said...

Edit??????Hahahahaha...setahu aku kerja keji Rejim Amno je yang tahu edit setiap kata-kata pemimpin PAS dan pembangkang...memang tak ada telur nak siarkan penuh ucapan mereka.

Kalau lu kata PAS edit ucapan Mahadet...hang ingat You tube tu kepunyaan PAS ke bahlol?? Dan yang TV3Suku siar penuh ucapan Mahafiraun yang nak kena dakwa tu PAS edit Ke??

Tu lah aku kata,,kalau tak buat homework tak yah komen buat malu puak2 amno jahil jer!

Nih yang enam ekor enam jahanam ni lu nak komen apa?? Tentu lu komen bagus dan mereka tak bersalah kan? Dan cuba lu senaraikan dalam sebulan berapa pembangkang buat hal kalau nak bandingkan dengan kes memalukan yang berlaku dalam BN dan Amno?

Pembangkang takpayah nak cari isu...pada puak2 bodoh dalam Amno BN sendiri jer yang bercakaran....nak bolot semua..memang Allah dah anugerahkan puak2 lu nih tak puas nafsu dunia...betul kan?

Kalau tak takkan belum subuh lagi dan berperang sana-,, cet det hentam sini...bahagian sana EGM begitu begini...KULI (memang kuli batak pun) gomol sano...al-Habshie warning situ....kahkhakhakhakhakhkah...kalau nak listkan lu pun mabuk ...tapi i nasihatkan...w/pun banyak..lu buat bodooooooo dah ler...kamarul atartuk...K!

pirah lah said...

dah BN kibar bendera Yahudi dan berkeras nak bawak team bola ada JIN Yahudi ke Malaysia lu nak komen apa??? Kamrul atartuk?

pirah lah said...

Bukan Barang baikkk....Barang Naik (BN) kan sinonim gitu??

Saban hari pemimpin Amno kena tangkap khalwat kat hotel pun duk sokong lagi ....setan gondol pun lari kalau kerja puak2 Amno ni duk set nak buat sexs jer....lu pun tumpang seronok ler kamarul atartuk..

Dan memang jenis spesis puak mung lah kalau hal seks nih suka! Macam baca manggalah terjulur dada2 artis setan tuh....kalau baca buku agama, harakah, dan lain2 takut masuk syurga! Hahahahaha!

kamarul said...

memang youtube tu bukan pas punya tapi yang anto movie diedit tu org macam mu. suka buat fitnah. tu pun tak tau ke?

hang jebat said...

ANWAR IBRAHIM tidak boleh dibenarkan memimpin kerana dia adalah PETUALANG. Dia adalah MANDALIA zaman ini. MANDALIA adalah orang yang bertanggungjawab dalam keruntuhan Kesultanan Melayu Melaka kerana bersekongkol dengan Portugis.

Kenyataan Anwar :"Dari awal, sebanyak US$56 juta telah dijanjikan kepada Yayasan. Setakat ini,yayasan hanya menerima dana dari Turki,UK dan Jordan, antara lain. Amerika Syarikat tidak memberikan sebarang dana kepada yayasan"

Mari kita belajar menganalisis segala auta dan putar belit Anwar Ibrahim.

Satu, ternyata pembelit ini menyembunyikan fakta. Buktinya, putar belit Anwar bercanggah dengan kenyataan US Department of State yang menyatakan "To date, initial contributing governments have committed over $50 million to the Foundation, including $35 million from the United States through the Department's Middle East Partnership Initiative. Other financial contributors include Bahrain, Denmark, the European Commission, Greece, Hungary, Italy, Jordan, Netherlands, Spain, Switzerland, Turkey, Qatar, and the United Kingdom."

Kedua, Anwar cuba membelitkan fakta diatas ekoran isu yayasan itu di taja US dan Yahudi telah menjadi topik utama media massa. Malah sikap lidah bercabang Anwar Ibrahim juga terbukti kerana kenyataan diatas adalah sangat bercanggah dengan kenyataannya sebelum itu yang bertarikh 16 Julai 2006 dalam blognya.
"Walau pun Yayasan diperingkat awal ditaja dan dibiaya oleh Pemerintah, setakat ini berjumlah 55 juta dolar Amerika, tetapi Yayasan bebas bergerak merangka program dan strategi untuk mejana pembaharuan berdasarkan prinsip kebebasan dan demokrasi."

PERSOALANNYA??? YANG MANAKAH BENAR???

SEMUA KENYATAAN INI DATANG DARI LIDAH ANWAR SENDIRI DAN DATANG DARI MATA PENA PAPAN KEKUNCINYA.

Saudara sekalian (Penyokong taksub DSAI),

Saudara selalu menuduh orang yang menulis tentang DSAI adalah mereka yang buta hati kerana membaca UTUSAN dan BH serta tertipu dengan dakyah dan propaganda UMNO.

TETAPI, saudara sekalian harus faham dan tahu bahawa ini hasil bacaan tulisan DSAI sendiri.

MAKA, saudara sekalian juga buta hati dan mata kerana terpesona dengan dakyah DSAI yang lidahnya memang bercabang.

Yang Ketiga, Jika kita teliti kenyataannya pada 16 Julai 2006, DSAI menyebut tentang PEMERINTAH... Siapa PEMERINTAH yang bertanggungjawab keatas Yayasan Masa Depan ini?? Jordan kah? Bahrain kah? Afrika Utara kah? BUKAN!!! Jawapannya ialah AMERIKA SYARIKAT.

Ini kerana, pada 23 September 2006, Sandra Day Occour telah membawa Jawatankuasa Eksekutif Yayasan (5 orang termasuk DSAI) ke US untuk mengadakan perbincangan tertutup dengan US Depatment of State di Washington DC.

JIKA US tak terlibat dan membantu, KENAPA mesti perlu mengadakan perbincangan?TERTUTUP pula tu!!!MESTI ADA AGENDA kan!!!


AKHIR KATA,
Fahamilah bahawa tujuan penulisan ini hanya untuk mendedahkan anda dengan agenda Yahudi melalui idea NEO CONS dan telah membina rangkaiannya di Malaysia. ANWAR IBRAHIM MESTI DITOLAK DAN RAKYATLAH YANG BERHAK DAN BERKUASA DALAM HAL INI.

Anak Kuala said...

selalunya orang takut hendak didakwa tetapi Tun DR M cabar mereka suruh dakwa dia supaya dia boleh menjwab di mahkamah. memang dalam perlembagaan hak Agong melantik hakim dan dipersetujui oleh majlis raja-raja setelah direkomen oleh perdana menteri.

tiada kaitan dengan yang lain. yang org bukan melayu marah kat tun ahmad fairus kerana kes lina joy, org melayu jugak tumpang sekaki marahkan tun ahmad fairuz. Dunia nak terbalik. betul lah dalam sejarah kejatuhan bangsa dan negara kerana khidmat kianat bangsa sendiri

pirah lah said...

hahaha....dah ramai pencacai amno masuk...laku jugak blog aku...Berjaya memanaskan ponggong dan bontot 2 pencacai setakat ini.

Aku nak tanya sikit....mana teloq Bodolah and the gang tak sahut cabaran Che Det Mahafiraun yang suruh dakwa dia?

Maka berkhutbahlah Sang Najib_al-tantuya, "dalam kes ni tak semestinya boleh bawa sehingga kepada pendakwaan," hehehe....TPM VS PM..kelakor giler amno memang giler.

Woi...lawanlah ngan pemimpin PAS atau PR yang lain, pasai apalah duk bergomol sama sendiri....tak malu ke melaungkan Ketuanan Melayu, tapi Melayu Amno hancusssssss.

Ramai benor puak Melayu dalam Amno, Melayu KULI, Melayu chedet, Melayu BODolah, Melayu Najibtantuya, Melayu keris bapok kelas 3 sangmuding.

Yang parahnya, dalam duk kata kat PAS, Melayu Islam PAS tak berbalah pun...kalau dah kelas cium kentut...puak2 amno macam kamarulatartuk dan hang SEBAT tuh, pemimpin Berak pun sedut...macam lu orglah!

pirah lah said...

penyedut KETUT amno ; Tn Kamarulatraturk dan Hang SEBAT...ajak lagi ramai datang sini yer!

Heheheee!!!