Sunday, December 28, 2008

AMANAT MA'AL HIJRAH DARI ISRAEL + UMNO



Salam ma'al Hijrah...

Bermulanya tahun baru kita dikejutkan dengan Serangan penghapusan etnik Islam Palestin yang dilakukan oleh Irasel Yahudi laknatullah dgn arahan Amerika di bawah kekuasaan BUSHittt yang sengaja melancarkan serangan maut itu bagi meninggalkan cercaan pada bakal Presiden Obama.

Itulah nasib Umat Islam Palestin serta pejuang Hammas serta para Mujahiddin yang lain. Mereka dianggap bagaikan debu oleh 'Mata Syaitan' dunia itu. Melakukan pembunuhan tanpa hati perut dan tidak pernah merasa kesal di atas perlakuan mereka.


Jika pembunuhan itu dikutuk oleh seluruh dunia, dan dalam Islam pula ianya merupakan satu tindakan HARAM puak Yahudi..tidak hairanlah pejuang Mujahiddin di seluruh dunia menentang mereka. Tetapi kenapa Islam Umno begitu Fobia untuk menyokong perjuangan golongan itu menentang Yahudi??

Presiden OIC hanya membisu...PBB memang macam BABI tunggang..dicucuk hidung oleh amerika. Pemimpin Islam pula hanya mencadangkan sahaja....Apa yg dicadang?? Berdamai...berdamai....berdamai. Bila para jihad Islam bangkit membunuh golongan itu, mereka turut dikecam dengan hebat, dan cepat pula pemerintah Islam mengenakan hukuman.


Persamaan itu turut ada dalam KERAjaan umno-BN di negara kita. Kepimpinan Umno hanya tersengih layu bila diajukan persoalan dan tindakan yang perlu diambil terhadap Amerika dan Israel..

Sebagai contoh, Bodolah sebagai PM di negeri Hadhari ini hanya membisu tidak mencadangkan supaya negara Islam lain bersatu untuk melumpuhkan dua negara DAJJAL itu, apakah beliau akan terlepas dari Hukuman Allah nanti?

Jangan katakan nak memberi cadangan sedemikian rupa, ada para Syahid yang membaling kasut kepada BAPAK SETAN dunia itu pun turut diselar oleh Bodolah.

Jdi tidak hairanlah apabila masuk tahun baru 1430 Hijrah, anak-anak buah Bodolah turut menjadi kurang ajar dan begitu celupar mulutnya. Kelansungan itu, Menteri Banyak cakap (Penerangan) Shabery Chek terlupa mahu 'chek' tutur katanya apabila membuat kenyataan bahawa "Pas membuat JENAKA baru berkaitan hukum HUDUD".

Itu sekaligus melambangkan ceteknya ilmu agama Shabery dan beliau bercakap seolah-olah bukan seorang Islam. Memang benar...ada rungutan daripada rakyat yang menyatakan, jika tidak suka pada Hudud sekalipun, janganlah bermain kata-kata, kerana ia sama juga seperti menghina Allah SWT. Hukuman orang yang menghina Allah itu hanyalah hukum bunuh sahaja yang selayaknya.

Tahniah BN-Umno....untuk tahun baru hijrah tahun ini, kamu semua sudah mulakan mengumpul sebanyak mana mungkin dosa. Teruskanlah dan tunggulah azab daripada Allah SWT nanti..

No comments: