Thursday, July 17, 2008

MP BN PALING GENIUS BERCAKAP TAPI BODOH TENTANG DEMOKRASI


Lupa Diri Dalam Demokrasi MATI

MEMANG hebat berada dalam sebuah negara yang dikuasai Kerajaan Serba Boleh di dunia. Kerajaan yang pandai bercakap tetapi tidak tahu menilai serta menterjemah apa itu DEMOKRASI sebenarnya. Satu perkataan sahaja yang boleh dibuat kesimpulan buat semua Wakil Rakyat BN itu: MEMALUKAN!

Bila pula mereka ini pandai malu? Sejak era kemerdekaan negara, penyambung warisan Kolonial British itu hanya nampak dunia sahaja di mata mereka. Akhirat adalah hak masing-masing, lagipun mana ada bukti lagi hingga kini bahawa orang yang sudah mati dibangkitkan kembali. Memang benar ada Kalamullah dalam al-Quran yang menceritakan secara terperinci berkaitan kiamat...tetapi adakah golongan ini (Umno/BN) percayakan ayat-ayat Allah itu?

Rakyat dimomokkan dengan pelbagai dakyah songsang sepanjang masa dalam era BN/Umno. Mereka tidak pernah mahu melihat rakyat berdikari tanpa mengharapkan ehsan kerajaan agar senang digoncangkan kepala. Apabila perlu dijentikkan telinga berulang kali. Akhirnya rakyat yang menganut fahama sekularisme Umno/BN menjadi bebal sepanjang zaman.

Itulah produk kejayaan paling besar dalam dunia demokrasi BN. Mereka melaungkan demokrasi sepanjang masa, malah di negara inilah contoh demokrasi yang paling ampuh di dunia. Manakan tidak, semua bangsa ada di sini...aman! Aman...konon!

Kalau kita melakukan kajian mental secara menyeluruh, BN/Umno sebenarnya telah berjaya menyuntik ubat 'khayal' kepada semua pengikut setianya. Sokong ketika melakukan perkara baik, dan tetap sokong biarpun melakukan perkara jahat. Membelakangi agama adalah mainan harian pemimpin BN/Umno. Jika tidak ada hiburan mereka akan MAMPUS. Jika tidak ada BETINA...mereka jadi SASAU....jika tidak RASUAH...mereka PAPA. Dan jika mereka tidak KHAYAL...mereka ALPA.

Persetankan rakyat. Berambuslah dengan ajaran Islam yang syumul. POOORAHHHHH dengan nasihat ulamak. Kenapa? Kerana kami sudah ada BAPAK ULAR MAMAK (Bodolah).

Berhujah dalam Dewan bagaikan tin kosong. Hujah pembangkang semuanya salah, kononnya mereka paling genius. Tidak mahu memberikan sedikit ruang pun untuk wakil pembangkang menyatakan kebaikan. Saban hari melakukan dosa dengan mengadakan PROVOKASI agar keimanan pembangkan hilang dan turut melenting macam mereka. Itu saja yang mereka mahu.

Sebab itulah negara kita ini tidak maju. Ada Parlimen hanya untuk wakil yang BANGGANG daripada sudi memnbahaskan kepentingan rakyat. Tidak demokratik dalam hujah, apatah lagi setiap hujah itu hanya retorik semata.

Malang sungguh nasib kamu wahai Ahli Wakil Rakyat BN. Mungkin kebodohan dan kebiadapan kamu itu adalah balasan Allah SWT di atas muka bumi ini sebagai galang ganti KEJAHATAN. dan PENINDASAN yang telah dilakukan.

Sesungguhnya tiada seorang pun pemimpin BN/Umno yang mampu menghalang doa rakyat yang dizalimi. Hanya Allah sahaja yang berkuasa melakukan pembalasan. Sesungguhnya rakyat kini berada dalam ERA DEMOKRASI MATI.
Ya! Rabb!

No comments: