Wednesday, April 30, 2008

SEMPOI YB ZUL BBK


Assalamua'laikum

Alhamdulillah proses angkat sumpah dan perasmian sidang Parlimen ke 12 telah selesai dengan selamat. Lepas abih program makan, kami semua dijemput bersalaman dengan YDP Agong & Tuanku Permaisuri.

Beratur punyelah panjang. YDP Agong kite ni memang favorite..saya tengok semua yang hadir berebut beratur nak bersalam dengan Tuanku Mizan. Tapi salam je..takde yang berani nak bersembang. Tiba time saya bersalam saya pun tanya Tuanku pase horse riding..terus Tuanku angkat muka senyum kat saya. Tuanku tanya saya ada riding ke.. saya kata adalah jugak.. tapi tak hebat macam Tuanku.

Ngkorang tau Tuanku kite ni hebat orangnya. Bukan sahaja world champion endurance riding..dia juga ada blackbelt tae-kwan-do (saya ingat tu yang Pak Lah/ Idris Jusoh takut kot..hehehe..). Peh tu Tuanku kite ni adalah skilled scuba diver..Memang Tuanku ni satu figure yang interesting. Saya ingat satu hari nak try pi riding dengan Tuanku kot..adios..

YB Zulkifli Noordin
PKR - Bandar Baru Kulim

pirah-saja tempel coz peminat setia YB Zul

No comments: