Monday, June 30, 2008

KERAJAAN BN TERMAKAN PUJUKAN YAHUDI


AMAT malang bagi kita yang menjadi sebahagian daipada rakyat negara ini. Sebuah negara yang melaungkan kebebasan bersuara, tetapi sebaliknya mengamalkan DEMOKRASI MATI.

Sebuah kerajaan yang hanya pandai bermain kata-kata dan menyusun strategi menyusahkan rakyat sejak lebih 50 tahun lalu. Cuba kita imbas bagaimana berjayanya pihak YAHUDI dalam 'mentarbiyahkan' Malaysia mengikut telunjuk mereka sehingga pemimpin yang beragama Islam di negara ini tidak mampu menilai mana yang perlu diikuti dan mana yang perlu disekat.

Lihat saja bagaimana murah hatinya pihak Kerajaan melalui Kementerian Belia dan Sukan mengesploitasikan sukan sebagai wadah utama agenda negara. Tawaran habuan hadiah sebanyak SEJUTA untuk pingat emas Olimpik merupakan satu penghinaan kepada rakyat yang susah dan hidup di bawah paras garis miskin.

Sedangkan duit sebanyak itu amat diperlukan untuk membenteras kemiskinan. Kerajaan BN lupa bahawa sukan merupakan satu cabang propaganda YAHUDI ke atas negara Islam di seluruh dunia. Mereka akan bertepuk tangan gembira apabila ada negara Islam yang begitu yakin serta bersungguh-sungguh mengikut tunjuk ajar mereka.

Inilah kemenangan moral puak Yahudi secara diam. Mereka berjaya melumpuhkan semangat jihad Islamiah pemuda Islam menerusi SUKAN, HIBURAN, DADAH dan SEKS. Tidak keterlaluan Cabang sukan merupakan satu kejayaan bagi puak itu.

Dalam sukan diselitkan unsur seks, iaitu dengan penampilan ghairah atlet wanita sehingga menampakkan bahagian sulit bagi tatapan umum. Manakala atlet lelaki pula turut mendedahkan aurat dalam pada mereka bercampur gaul sesama bukan muhrim.

Dek inginkan kemasyhuran memahat nama di persada dunia dalam erti kata Kejayaan Sukan Nasional di peringkat Antarabangsa, maka pihak kerajaan tidak teragak-agak menghabiskan duit rakyat dalam penyediaan atlet untuk sesuatu kejohanan, terutama Olimpik. Mereka lupa bahawa dalam kemerosotan ekonomi negara di samping memwar-warkan agar rakyat berjimat cermat serta berhemah dalam perbelanjaan, mereka pula dengan bersenang lenang mengumumkan insentif atau ganjaran membawa pulang sebutir emas dengan nilai RM1juta.

Tidak ada rasa bersalah dan ingin memajukan negara menjadi sebuah negara Islam yang syumul dan disegani di dunia. Malah, langsung tidak berminat mentarbiyahkan rakyat supaya menjadi insan yang menuju ke arah kebaikan berlandaskan Islam yang sejati. Apa yang ada di benak pemimpin BN adalah mengejar populariti semata-mata.

Mereka lupa menoleh ke belakang, melihat masih banyak pondok-pondok beteraskan keagamaan hampir menyembah bumi dek keuzurannya. Tiada langsung di hati mereka ingin melonjakkan institusi keagamaan ke eringkat tertinggi. Merangka plan pembangunan insan bermoral dan sebagainya. Yang nampak nyata adalah berlumba-lumba bersama puak-puak Yahudi memperkasakan apa jua yang diasaskan oleh mereka. Di atas nama kelalaian dan kesesatan, memang kaum Yahudi berjaya menjahanamkan umat Islam secara total menerusi pembangunan sukan di seluruh dunia.

Biarlah anggapan pembaca bahawa penulis seorang yang jumud dan tidak profesional.Namun, bagi sebuah negara yang melaungkan Islam Hadharinya ini, maka wajarlah pemimpin pusat bertungkus lumus 'mengislamkannya' dan bukan mengikut telunjuk golongan Yahudi membuta tuli.

Apa yang Malaysia perolehi daripada sukan ini hanyalah kesesatan yang lebih sesat daripada YAHUDI.....sebenarnya.

No comments: