Tuesday, May 27, 2008

SEBULAN BERLALU....

Terima kasih Sahabat & Akhi GB

KINI telah sebulan berlalu, dan aku melepasi fasa pengenalan laman blog PISAU TOREH yang dibangunkan untuk bersama-sama para bloggers lain yang memperjuangkan kebenaran dan keadilan dalam negara demokrasi mati kita ini.

Bukan mudah untuk menjadi seorang blogger yang baik, dan saya sendiri masih banyak yang perlu dipelajari dalam menjadikan blog ini satu blog yang berfaedah. Jika selama ini saya kurang yakin dengan sambutannya, tetapi alhamdulillah setelah dipromosikan selama seminggu di forum TKO, blog ini sudah boleh berdiri sendiri dan saya percaya ianya mempunyai peminatnya tersendiri. Dan 18000 lebih pengunjung dalam sebulan membuktikan sokongan semua!

Buat semua pengunjung, saya selaku penulis mengucapkan jutaan terima kasih di atas segala sokongan, kritikan dan idea yang bernas. Sebenarnya saya memerlukan banyak kritikan yang boleh membantu saya meneruskan coretan yang bermutu. Malah, pengalaman menulis di akhbar akan saya aplikasikan sepenuhnya di sini untuk dikongsi bersama.

Tak lupa ribuan terima kasih kepada akhi GB dan sahabat di kelab GB yang banyak menyokong. Tanpa kalian, YB_PMN tentu sukar bernafas. Buat semua, teruskan perjuangan menegakkan Islam. TAKBIR!

No comments: